Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ميز عسلي چوبي ، ميز عسلي مدرن، ميز عسلي كم جا ، ميز عسلي ست ، ميز عسلي خانه شيك ميز عسلي چوبي ، ميز عسلي مدرن، ميز عسلي كم جا ، ميز عسلي ست ، ميز عسلي خانه شيك

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

زيبا ترين ميز هاي عسلي مدرن

 

ميز هاي عسلي يكي از ميزهايي است كه در كنار مبلمان و سالن پذيرايي مورد استفاده قرار مي گيرد. 

ميزهاي عسلي با ميزهاي جلو مبلي تفاوت دارد در انتخاب آن اشتباه نكنيد. ميزهاي جلو مبلي ميز هاي بزرگي هستند كه كه در جلوي مبلمان قرار مي گيرد و معمولاً جاي آن ها ثابت است . ميزهاي عسلي كوچك تر هستند و به صورت مداوم در حال جابجايي هستند و مي توانيم آنها را به صورت تك يا ست تهيه كنيم

گروه هنري HSH انواع مختلفي از ميز عسلي مدرن را براي ما طراحي كرده است كه هم به صورت تكي در قطرهاي متفاوت هستند و هم به صورت ست .

 انتخاب تعداد ميز عسلي بستگي به تعداد مبلمان ما دارد و براي مبلمان هاي هفت نفره و نه نفره بهتر است كه ميز عسلي ست و چند تايي را انتخاب كنيم تا براي همه مبلمان ها كافي باشد ولي اگر مبلمان به صورت كاناپه داريم بهتر است كه از يك ميز عسلي استفاده كنيم و فضاي خانه يا محيط خود را شلوغ نكنيم .

 جنس چوب عسلي براي ما بسيار مهم است چون كه زياد مورد استفاده قرار مي گيرد و ممكن است در معرض ريختن نوشيدني قرار بگيرد پس بهتر است كه جنس آن طوري باشد كه به راحتي تميز شود و در دراز مدت ميز ما دچار خرابي نشود.

 موضوع ديگر كه در اينجا حائز اهميت مي باشد وزن ميز عسلي مدرن مي باشد كه بايد به گونه اي باشد كه به راحتي بتوانيم آن را جابجا كنيم. 

 ميزهاي عسلي مدرن داراي خطوط ساده‌اي هستند و معمولاً با اشكال غير هندسي ساخته مي‌شوند كه اين جذابيت بيشتري به ميز عسلي و چيدمان مبلمان ميدهد.

 از ديگر موضوعات در مورد ميز عسلي مدرن ارتفاع ميز مي باشد كه با توجه به مبلمان انتخاب ميشود در مبلمان هايي كه پايه بلند تري دارند بايد ارتفاع ميز عسلي به گونه اي باشد كه به راحتي بتوانيم وسايل را روي آن قرار بدهيم و اگر مبلمان داراي پايه هاي كوچكتري هستند و ارتفاع آن از زمين تا مبلمان كم است پس بايد از ميز عسلي مدرن با ارتفاع كمتري استفاده كنيم تا به راحتي وسايل پذيرايي روي آن قرار بدهيم.

 ميزهاي عسلي مدرن بايد با بقيه وسايل خانه از جمله ميز وسط مطابقت و هماهنگي داشته باشد تا خانه اي مرتب و شيك و زيبايي داشته باشيم.

با نگاهي ساده به سايت HSH متوجه ميشويم كه ميز عسلي هاي مدرن زيبايي با استانداردهاي لازم را دارد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/9/6 ساعت: ۱۵ توسط:hsh-wooden :